ELEMARATY


 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 اكيد البنت احسن من الولد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
dodo shaawa

avatar

عدد الرسائل : 18
تاريخ التسجيل : 11/04/2007

مُساهمةموضوع: اكيد البنت احسن من الولد   السبت يونيو 16, 2007 2:21 pm

[size=18][/size]دلوقتى بقى هثبتلكم ان البنات احسن من الولاد و لو ولد قال عكس كده يثبتلى بقى انا بقى هثبتلكو الدليل دلوقتى
ياريت ماحدش يزعل علشان ده كله كلام
يلا نبدأ
البنت بتتكلم براحتها في التليفون
وأبوها أو جوزها هو إللي بيدفع
الفاتورة في الآخر
البنت مش ملزمة تجهز نفسها
أبوها أو البيه (خطيبها) هم إللي هايدفعوا
دم قلبهم
مفيش حد بيبص على بدلة العريس
كله بيبص على فستان العروسة
لو واحدة عملت مخالفة وعيطت
شوية للظابط هايعديها
لو راجل هاياخد على دماغه
لو واحدة ما ادتش قرايبها
عيدية مش هايقولوا عليها بخيلة ...هايقولو
ا أصل العيب على جوزها
لو واحدة إتأخرت على المحاضرة
ممكن الدكاترة يدخلوها
لو ولد هايقولوا
روح يابابا كمل نوم برة في الشمس
لو حصل زعل بين البنت وباباها
مش هايطردها برة البيت
...وهي بس يادوب تعيط شوية
وبابا هايروح يصالحها على طول .... أما الولد فايدوب يلحق مكان
ينام فيه جنب البواب
نيجي بقى لدلع البنات
(ياعسولة ( 5 سنين
(ياعروسة ( 12 سنة
(ياقمر ( 18 سنة )
(يا هانم ( 40 سنة )
(يا أم العيال ( 50 سنة
(يا ست الكل ( 60 سنة
دلع الولاد
(انت ياد (10 سنين
(انت ياشحط بقيت طول الباب ( 18 سنة
(ياراجل ( 40 سنة
(ياعم الحاج ( 50 سنة
study cheers cheers Rolling Eyes (ياراجل يا عجوز مناخيرك قد الكوز ( 60 سنة
[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elemaraty2007
Admin
avatar

ذكر عدد الرسائل : 64
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 11/04/2007

مُساهمةموضوع: الاماراتي   الثلاثاء يونيو 19, 2007 7:29 pm

عندك حق يا سة دودو شقاوه بس الراجل من كتر مهو ده واجبه في الحياه بس انه يصرف على البيت ويشيل حموله
alien مشكلت بقى انكوا بتتدلعو شويه في الشبابكوا لاكن لاما الواحده بتتجوز معليش معليش زي مالراجل طالع عين امه بره في الشغل الست بيطلع عين عينها يعني اقولك على ابسط حااااااجه مين إلى لازم يغسل الهدوم بتاعت العيال مين إلى لازم يشطف البيبي بعد لما ربنا يسهلهالو وهو نايم cheers معليش يعني انتي إلى بتقومي بكده
وبعدين تاعلى هنااااا كده كده من كتر الدلع ممكن البت تطلع فاشله في كل حاجه بسبب الدلع وتيجي مثلا تطبخ لجوزها وتحرق الاكل واول ميجي من الشغل ويلاقي كده مهو بيديها على دماغها santa هههههههه
سوري يعني ......cherry وبالنسبا بقى يا قمر ويا حلوه والحوارات دي كلها فتش فتش مش بنشفها غير في الافلام العربي هاااااا بتاعت اسماعيل يا سين والناس إلى بنتحك عليها دي bounce يعني من الاخر احنا اهم وانتوا عملين شبه jocolor بالظبط ومن غير زعل

احنا شباب جدعاااااااااان اوي على راي المثل geek


اشكرك على موضوعك ويارب متكونش حاجه ديقتك بس دي الصراحه
cheers
cheers
cheers
cheers
توقيع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://elemaraty.coolbb.net
بلبل

avatar

ذكر عدد الرسائل : 27
العمر : 32
Emploi : بلبل
تاريخ التسجيل : 11/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: اكيد البنت احسن من الولد   الأربعاء يونيو 20, 2007 8:31 am

أكيد البت احسن من الولد ....
بس لولا وجود الولد مكنتوش حسيتو بالفرق
مع انا الولد ممكن يتحكم فى البنت زى ماهوه عايز يعنى مثلا لو اخوها
حيقولها مش حتخرجى مش حتقدر توقول حاجه
لا أبوها حيبقى واقف والعصايه ورا ظهره ..ولو قالت لا حيقولها..(بتردى على اخوكى ..من امتى بنت بترد على راجل
وعصيتين على شلوطين
ولو جوزها ...على بيت امك ..يبقى بتتكرش ولا لا

الاحسن نقول عشان محدش يزعل ...مفيش حد أحسن من حد

تحياتى....... بلبل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dodo shaawa

avatar

عدد الرسائل : 18
تاريخ التسجيل : 11/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: اكيد البنت احسن من الولد   الجمعة يونيو 22, 2007 6:47 am

cheers ههههههههههههه ياساتر يارب ده انتو كارهين البنات اوى موتو بغيظكو برضه البنات احسح هههههههههههههه cheers و ياريت محدش يزعل ده هزار فى هزار و ميرسى على ردودكم نورتو الموضوع [b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اكيد البنت احسن من الولد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ELEMARATY :: شقاوه مع المرح والمسابقات-
انتقل الى: